XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

Tweet

elements [340]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Si l’aigua no té color, per què la neu és blanca?

Si l’aigua no té color, per què la neu és blanca?

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Raonament i argumentació

Plants

Plants

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

A tots el planetes hi ha primavera?

A tots el planetes hi ha primavera?

MEDI [2]

EP.CM [2]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

On és la sargantana? Diàleg entre escultures

On és la sargantana? Diàleg entre escultures

MEDI [1] CAT [1]

EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Ous de tortuga a la platja del Far?

Ous de tortuga a la platja del Far?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Fonts primàries Indagació i recerca Raonament i argumentació Sortides i treball de camp Treball en context

Construïm un robot

Construïm un robot

MEDI [3]

EP.CS [3]

Maquetes i construccions Material manipulable

Animals and the Environment

Animals and the Environment

MEDI [1] ANG [7]

EP.CS [4] ESO.1 [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació

My Town

My Town

MEDI [1] ANG [8]

EP.CS [4] ESO.1 [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

Eppur si muove, una activitat d'investigació al voltant de la rotació i la translació terrestres

Eppur si muove, una activitat d'investigació al voltant de la rotació i la translació terrestres

MEDI [2] BG [2]

EP.CS [2] ESO.1 [2]

Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca Representacions i models

Mireu, insectes pal!

Mireu, insectes pal!

MEDI [3]

EP.CI [3]

Eines TIC Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Com vull que sigui Ripollet quan sigui gran?

Com vull que sigui Ripollet quan sigui gran?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Fonts primàries Mapes i plànols Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Lobito bueno. Paco Ibáñez

Lobito bueno. Paco Ibáñez

CAS [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral Imatge, so i vídeo Literatura

Itinerari de natura: les plantes del nostre entorn

Itinerari de natura: les plantes del nostre entorn

MEDI [2]

EP.CM [2]

Mapes i plànols Projectes de centre Sortides i treball de camp

Historiem: escriure la pròpia història

Historiem: escriure la pròpia història

CAT [3]

EP.CS [3]

Comunicació escrita Eines TIC

La (re)descoberta del Carmel

La (re)descoberta del Carmel

MEDI [1]

EP.CS [1]

Fonts primàries Indagació i recerca Mapes i plànols Sortides i treball de camp

Les fonts de la història. Les fonts primàries i les fonts secundàries

Les fonts de la història. Les fonts primàries i les fonts secundàries

MEDI [2] CS [1]

EP.CS [2] ESO.4 [1]

Fonts primàries Raonament i argumentació

All About Me

All About Me

ANG [3]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística Gestió d'informació

ReciclART

ReciclART

ART [1]

EP.CI [1]

Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable

EXPLORADORS DEL TEMPS - Les màquines del temps

EXPLORADORS DEL TEMPS - Les màquines del temps

MEDI [1] ART [1]

EP.CM [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Material manipulable

ScienTICart. Science&Contemporay Art through ICT- Light&Shadow

ScienTICart. Science&Contemporay Art through ICT- Light&Shadow

MEDI [2] ANG [2] ART [2]

EP.CI [3] EP.CM [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Material manipulable

Com funcionen les bicicletes?

Com funcionen les bicicletes?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable

Una ullada a l’observatori submarí OBSEA

Una ullada a l’observatori submarí OBSEA

MEDI [4]

EP.CI [4]

Experimentació Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Sortides i treball de camp Taules i gràfics

La zona volcànica de la Garrotxa

La zona volcànica de la Garrotxa

MEDI [4]

EP.CM [4]

Gestió d'informació Indagació i recerca Mapes i plànols Sortides i treball de camp

Com és de gran el Sol?

Com és de gran el Sol?

MEDI [2]

EP.CM [2]

Animacions i simulacions Experimentació Maquetes i construccions Representacions i models

Un molí de mar, tant lluny de l’aigua?

Un molí de mar, tant lluny de l’aigua?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Maquetes i construccions Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

<<<234567891011>>>

Pàgina 7 de 14

itineraris [11]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [5]

EP.CM [5]

Experimentació Gestió d'informació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

COM [1] UMA [1] ENT [1] CAT [7]

EI.3-6 [3] EP.CI [2] EP.CM [3] EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

La cuisine

La cuisine

FRAN [9]

EP.CS [1] ESO.1 [4] ESO.2 [4]

Exercitació lingüística Imatge, so i vídeo

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Comunicació oral Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Taules i gràfics

Jocs i joguines

Jocs i joguines

MEDI [4]

EP.CI [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Taules i gràfics Treball en context

El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [6]

EP.CS [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

12

Pàgina 1/dr-8343-9039-8340-8333-8398-8344-8348-8397-8334-8346-8342-8330-8335-8341 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya