XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

Tweet

elements [340]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Per què els del pis de sota senten el soroll dels mobles, quan els movem, si no hi ha cap esquerda?

Per què els del pis de sota senten el soroll dels mobles, quan els movem, si no hi ha cap esquerda?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació Representacions i models Treball en context

Els minerals. Fem un curt!

Els minerals. Fem un curt!

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació oral Eines TIC Experimentació Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació

Shh, silenci!

Shh, silenci!

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Treball en context

Se senten sons a la Lluna?

Se senten sons a la Lluna?

MEDI [4]

EP.CM [2] EP.CS [2]

Eines TIC Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

Per què el cel és blau?

Per què el cel és blau?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Raonament i argumentació

L’olor, una cosa invisible

L’olor, una cosa invisible

MEDI [4]

EP.CI [4]

Experimentació Raonament i argumentació Representacions i models

Podríem  viure sense tecnologia?

Podríem viure sense tecnologia?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Eines TIC Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca

Alls!

Alls!

MEDI [6]

EP.CI [6]

Experimentació Material manipulable Representacions i models Sortides i treball de camp Treball en context

La vermicultura. Quins beneficis aporten els cucs de terra al nostre hort?

La vermicultura. Quins beneficis aporten els cucs de terra al nostre hort?

MEDI [1]

EP.CS [1]

Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca Sortides i treball de camp

Per què es mouen les plantes?

Per què es mouen les plantes?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Raonament i argumentació

Com es contamina el riu Segre?

Com es contamina el riu Segre?

MEDI [3]

EP.CM [3]

Experimentació Gestió d'informació Raonament i argumentació

Els arbres de les Corts i més

Els arbres de les Corts i més

MEDI [3]

EP.CS [3]

Eines TIC Imatge, so i vídeo Mapes i plànols Maquetes i construccions Sortides i treball de camp

Nimfes i dracs

Nimfes i dracs

MEDI [2]

EP.CI [1] EP.CM [1]

Indagació i recerca Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Som part de la història

Som part de la història

MEDI [1]

EP.CS [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació Treball en context

Podem utilitzar el riu com vulguem?

Podem utilitzar el riu com vulguem?

MEDI [5]

EP.CM [5]

Indagació i recerca Mapes i plànols Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

For a Healthy Life

For a Healthy Life

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Com es reprodueixen els guppys?

Com es reprodueixen els guppys?

MEDI [5]

EP.CI [5]

Eines TIC Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Rainforest: Amazonia

Rainforest: Amazonia

ANG [4]

EP.CM [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Mescles homogènies i heterogènies: separació

Mescles homogènies i heterogènies: separació

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral Exercitació lingüística Experimentació Material manipulable Raonament i argumentació

Com és que caminen per sobre l’aigua?

Com és que caminen per sobre l’aigua?

MEDI [5]

EP.CM [3] EP.CS [2]

Exercitació lingüística Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Raonament i argumentació

Anem de “cacera” a l’hort! Quins animals trobem a l’hort?

Anem de “cacera” a l’hort! Quins animals trobem a l’hort?

MEDI [4]

EP.CM [3] EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Sortides i treball de camp

L’aerolliscador

L’aerolliscador

MEDI [4]

EP.CM [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

MEDI [10]

EP.CM [3] EP.CS [7]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Projectes de centre Resolució de problemes

Com ho fan els coloms per volar?

Com ho fan els coloms per volar?

MEDI [1]

EP.CS [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Sortides i treball de camp

Minerals al supermercat

Minerals al supermercat

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Material manipulable

<<<3456789101112>>>

Pàgina 8 de 14

itineraris [11]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [5]

EP.CM [5]

Experimentació Gestió d'informació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

COM [1] UMA [1] ENT [1] CAT [7]

EI.3-6 [3] EP.CI [2] EP.CM [3] EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

La cuisine

La cuisine

FRAN [9]

EP.CS [1] ESO.1 [4] ESO.2 [4]

Exercitació lingüística Imatge, so i vídeo

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Comunicació oral Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Taules i gràfics

Jocs i joguines

Jocs i joguines

MEDI [4]

EP.CI [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Taules i gràfics Treball en context

El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [6]

EP.CS [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

12

Pàgina 1/dr-8343-8340-8332-8334-8337-8345-8342-8341-8338-8397-8333-8346-8331-8330 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya