XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Connexió ODS Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

Tweet

elements [352]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Som part de la història

Som part de la història

MEDI [1]

EP.CS [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació Treball en context

Podem utilitzar el riu com vulguem?

Podem utilitzar el riu com vulguem?

MEDI [5]

EP.CM [5]

Indagació i recerca Mapes i plànols Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

For a Healthy Life

For a Healthy Life

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Com es reprodueixen els guppys?

Com es reprodueixen els guppys?

MEDI [5]

EP.CI [5]

Eines TIC Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Rainforest: Amazonia

Rainforest: Amazonia

ANG [4]

EP.CM [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Mescles homogènies i heterogènies: separació

Mescles homogènies i heterogènies: separació

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral Exercitació lingüística Experimentació Material manipulable Raonament i argumentació

Com és que caminen per sobre l’aigua?

Com és que caminen per sobre l’aigua?

MEDI [5]

EP.CM [3] EP.CS [2]

Exercitació lingüística Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Raonament i argumentació

Anem de “cacera” a l’hort! Quins animals trobem a l’hort?

Anem de “cacera” a l’hort! Quins animals trobem a l’hort?

MEDI [4]

EP.CM [3] EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Sortides i treball de camp

L’aerolliscador

L’aerolliscador

MEDI [4]

EP.CM [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

MEDI [10]

EP.CM [3] EP.CS [7]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Projectes de centre Resolució de problemes

Com ho fan els coloms per volar?

Com ho fan els coloms per volar?

MEDI [1]

EP.CS [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Sortides i treball de camp

Minerals al supermercat

Minerals al supermercat

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Material manipulable

Com podem fer planter ecològic per a l’hort de l’escola?

Com podem fer planter ecològic per a l’hort de l’escola?

MEDI [10]

EP.CI [4] EP.CM [3] EP.CS [3]

Material manipulable Projectes de centre Sortides i treball de camp

Seguiment meteorològic.

Seguiment meteorològic.

MEDI [3]

EP.CM [3]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Taules i gràfics

Fem un mapa de perillositat

Fem un mapa de perillositat

MEDI [4]

EP.CM [4]

Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Mapes i plànols Sortides i treball de camp

Que tothom ho sàpiga!

Que tothom ho sàpiga!

MEDI [3]

EP.CM [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació Treball en context

Mesurem el temps atmosfèric que fa

Mesurem el temps atmosfèric que fa

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Resolució de problemes

Construïm una gàbia meteorològica

Construïm una gàbia meteorològica

MEDI [5]

EP.CM [5]

Mapes i plànols Material manipulable Resolució de problemes

Aprofitem el vent

Aprofitem el vent

MEDI [5]

EP.CM [5]

Experimentació Indagació i recerca Resolució de problemes Treball en context

Com funciona un pèndol?

Com funciona un pèndol?

MEDI [3]

EP.CM [3]

Animacions i simulacions Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions

Un pèndol ple d’art

Un pèndol ple d’art

MEDI [2]

EP.CS [2]

Experimentació Material manipulable Raonament i argumentació

Hem fet un circuit elèctric!

Hem fet un circuit elèctric!

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació oral Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

Els incendis, una pertorbació en els ecosistemes

Els incendis, una pertorbació en els ecosistemes

MEDI [11]

EP.CM [5] EP.CS [6]

ODS Gestió d'informació Maquetes i construccions Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Què és una tona?

Què és una tona?

MAT [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Projectes de centre Sortides i treball de camp

Les construccions de pedra seca: un patrimoni desconegut i en perill

Les construccions de pedra seca: un patrimoni desconegut i en perill

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació escrita Eines TIC Fonts primàries Imatge, so i vídeo Sortides i treball de camp

<<<45678910111213>>>

Pàgina 9 de 15

itineraris [12]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Projecte Implica't+

Projecte Implica't+

CTMA [2] COM [3] ENT [1] MEDI [3] EDUCA [3] BG [2] CDH [1] EEC [1] IC [1] SSC [1] PROJ [1]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] EI.3-6 [4] EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.3 [2] ESO.4 [2] FAMÍ [2] TRANS [1]

ODS Eines TIC Indagació i recerca Jocs Projectes de centre

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [5]

EP.CM [5]

ODS Experimentació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

COM [1] UMA [1] ENT [1] CAT [7]

EI.3-6 [3] EP.CI [2] EP.CM [3] EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

La cuisine

La cuisine

FRAN [9]

EP.CS [1] ESO.1 [4] ESO.2 [4]

Exercitació lingüística Imatge, so i vídeo

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Comunicació oral Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Taules i gràfics

Jocs i joguines

Jocs i joguines

MEDI [4]

EP.CI [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Taules i gràfics Treball en context

12

Pàgina 1 de 2
Avís legal | © Departament d'Educació