XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

Tweet

elements [340]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Com podem fer planter ecològic per a l’hort de l’escola?

Com podem fer planter ecològic per a l’hort de l’escola?

MEDI [10]

EP.CI [4] EP.CM [3] EP.CS [3]

Material manipulable Projectes de centre Sortides i treball de camp

Seguiment meteorològic.

Seguiment meteorològic.

MEDI [3]

EP.CM [3]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Taules i gràfics

Fem un mapa de perillositat

Fem un mapa de perillositat

MEDI [4]

EP.CM [4]

Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Mapes i plànols Sortides i treball de camp

Que tothom ho sàpiga!

Que tothom ho sàpiga!

MEDI [3]

EP.CM [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació Treball en context

Mesurem el temps atmosfèric que fa

Mesurem el temps atmosfèric que fa

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Resolució de problemes

Construïm una gàbia meteorològica

Construïm una gàbia meteorològica

MEDI [5]

EP.CM [5]

Mapes i plànols Material manipulable Resolució de problemes

Aprofitem el vent

Aprofitem el vent

MEDI [5]

EP.CM [5]

Experimentació Indagació i recerca Resolució de problemes Treball en context

Com funciona un pèndol?

Com funciona un pèndol?

MEDI [3]

EP.CM [3]

Animacions i simulacions Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions

Un pèndol ple d’art

Un pèndol ple d’art

MEDI [2]

EP.CS [2]

Experimentació Material manipulable Raonament i argumentació

Hem fet un circuit elèctric!

Hem fet un circuit elèctric!

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació oral Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

Els incendis, una pertorbació en els ecosistemes

Els incendis, una pertorbació en els ecosistemes

MEDI [11]

EP.CM [5] EP.CS [6]

Exercitació lingüística Gestió d'informació Maquetes i construccions Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Què és una tona?

Què és una tona?

MAT [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Projectes de centre Sortides i treball de camp

Les construccions de pedra seca: un patrimoni desconegut i en perill

Les construccions de pedra seca: un patrimoni desconegut i en perill

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació escrita Eines TIC Fonts primàries Imatge, so i vídeo Sortides i treball de camp

Com podem saber la història d’una roca?

Com podem saber la història d’una roca?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Es podria repetir una nit tràgica com la del 25 de setembre de 1962?

Es podria repetir una nit tràgica com la del 25 de setembre de 1962?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Fonts primàries Mapes i plànols Taules i gràfics Treball en context

Un microones amb problema

Un microones amb problema

MAT [3]

EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1]

Raonament i argumentació

Llum: reflexió i refracció

Llum: reflexió i refracció

MEDI [2]

EP.CS [2]

Experimentació Material manipulable

Les energies en el temps

Les energies en el temps

MEDI [5]

EP.CI [5]

Gestió d'informació Maquetes i construccions Raonament i argumentació Taules i gràfics

Where do People Speak English in the World?

Where do People Speak English in the World?

ANG [1]

EP.CS [1]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Exercitació lingüística Mapes i plànols

Egagròpiles

Egagròpiles

MEDI [3]

EP.CS [3]

Eines TIC Experimentació Indagació i recerca

Juguem amb quatre colors

Juguem amb quatre colors

ENT [1] MAT [7]

EI.3-6 [1] EP.CI [1] EP.CM [1] EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Estem disposats a renunciar a les nostres comoditats per conservar el paisatge?

Estem disposats a renunciar a les nostres comoditats per conservar el paisatge?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Maquetes i construccions Representacions i models

Refrigeració sostenible

Refrigeració sostenible

MEDI [4]

EP.CS [4]

Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Resolució de problemes

Les sortides, una activitat per aprendre

Les sortides, una activitat per aprendre

MEDI [3]

EP.CS [3]

Indagació i recerca Mapes i plànols Sortides i treball de camp

Allò que entra, allò que surt

Allò que entra, allò que surt

MEDI [2]

EP.CI [2]

Raonament i argumentació Representacions i models

<<<4567891011121314

Pàgina 9 de 14

itineraris [11]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [5]

EP.CM [5]

Experimentació Gestió d'informació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

COM [1] UMA [1] ENT [1] CAT [7]

EI.3-6 [3] EP.CI [2] EP.CM [3] EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

La cuisine

La cuisine

FRAN [9]

EP.CS [1] ESO.1 [4] ESO.2 [4]

Exercitació lingüística Imatge, so i vídeo

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Comunicació oral Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Taules i gràfics

Jocs i joguines

Jocs i joguines

MEDI [4]

EP.CI [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Taules i gràfics Treball en context

El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [6]

EP.CS [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

12

Pàgina 1/dr-8343-8340-8332-8334-8337-8342-8339-8341-8398-8338-8345-8330-8333 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya