XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Connexió ODS Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

Tweet

elements [122]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
We are Jazz

We are Jazz

ANG [1] ART [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació

I love L'Hospitalet

I love L'Hospitalet

ANG [4]

EP.CS [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Exercitació lingüística

Resolem l'enigma dels ratolins

Resolem l'enigma dels ratolins

MEDI [1]

EP.CS [1]

Raonament i argumentació

Llegim, interpretem i exposem notícies

Llegim, interpretem i exposem notícies

CAT [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral

Benvinguts a la nostra Terra

Benvinguts a la nostra Terra

ENT [1] MEDI [1] EDUCA [1]

EI.3-6 [1] EP.CI [2]

ODS Jocs Projectes de centre Raonament i argumentació

El pont de pedra vist des de les targetes postals

El pont de pedra vist des de les targetes postals

MEDI [3]

EP.CS [3]

Fonts primàries Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Dracs i perjudicis

Dracs i perjudicis

CAT [9]

EP.CS [3] ESO.1 [3] ESO.2 [3]

Comunicació oral Literatura

El nas de Satanàs

El nas de Satanàs

CAT [9]

EP.CS [3] ESO.1 [3] ESO.2 [3]

Comunicació oral Literatura

Com detectem els sons?

Com detectem els sons?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Maquetes i construccions

Let's enjoy Gaudí in a responsible way!

Let's enjoy Gaudí in a responsible way!

MEDI [1] ANG [1] ART [1]

EP.CI [3]

AICLE/CLIL/EMILE

How can we improve our neighbourhood?

How can we improve our neighbourhood?

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Com pot ser que el sabó netegi si està fet amb oli, i l’oli embruta?

Com pot ser que el sabó netegi si està fet amb oli, i l’oli embruta?

MEDI [4]

EP.CI [3] EP.CS [1]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Vine a donar sang!

Vine a donar sang!

MEDI [4]

EP.CI [4]

ODS Gestió d'informació Treball en context

Tots vivim igual?

Tots vivim igual?

MEDI [4]

EP.CI [2] EP.CM [2]

Indagació i recerca Raonament i argumentació

Quin tipus de consumidor energètic sóc?

Quin tipus de consumidor energètic sóc?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació escrita ODS Comunicació oral Indagació i recerca Taules i gràfics

Què vol dir ser refugiat i refugiada?

Què vol dir ser refugiat i refugiada?

MEDI [1]

EP.CI [1]

ODS Fonts primàries Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

Cartes  a una nena refugiada.

Cartes a una nena refugiada.

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

Comunicació escrita ODS Raonament i argumentació Treball en context

Cursa d’avions de paper

Cursa d’avions de paper

MEDI [1] ANG [1] CAT [1] MAT [1]

EP.CS [4]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació Treball en context

Sempre fem servir mapes/plànols per anar als llocs?

Sempre fem servir mapes/plànols per anar als llocs?

MEDI [2]

EP.CI [2]

Eines TIC Mapes i plànols

Observem: els grills

Observem: els grills

MEDI [4]

EP.CI [4]

Comunicació oral Experimentació Raonament i argumentació Treball en context

Let's be tourist guides!

Let's be tourist guides!

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació Mapes i plànols

Mistery Box. Dissenya un dipòsit d’aigua. Nivell bàsic

Mistery Box. Dissenya un dipòsit d’aigua. Nivell bàsic

MEDI [2]

EP.CS [2]

Maquetes i construccions Treball en context

Experiment amb l'aigua

Experiment amb l'aigua

MEDI [4]

EP.CM [4]

Comunicació oral Experimentació Material manipulable Raonament i argumentació

Què passaria si ens quedem sense aigua dolça?

Què passaria si ens quedem sense aigua dolça?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

LA FÍSICA EN EL MOVIMENT  PROGRAMAT

LA FÍSICA EN EL MOVIMENT PROGRAMAT

MEDI [4]

EP.CS [4]

Eines TIC Experimentació Raonament i argumentació Resolució de problemes

12345

Pàgina 1 de 5

itineraris [6]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Projecte Implica't+

Projecte Implica't+

CTMA [2] COM [3] ENT [1] MEDI [3] EDUCA [3] BG [2] CDH [1] EEC [1] IC [1] SSC [1] PROJ [1]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] EI.3-6 [4] EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.3 [2] ESO.4 [2] FAMÍ [2] TRANS [1]

ODS Eines TIC Indagació i recerca Jocs Projectes de centre

Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [10]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [3] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [5]

EP.CM [5]

ODS Experimentació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

COM [1] UMA [1] ENT [1] CAT [7]

EI.3-6 [3] EP.CI [2] EP.CM [3] EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [6]

EP.CS [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Avís legal | © Departament d'Educació