XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Connexió ODS Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

Tweet

elements [16]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Una samarreta per a la meva escola

Una samarreta per a la meva escola

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Projectes de centre Taules i gràfics

CSI: El cas de la Professora Oussedik

CSI: El cas de la Professora Oussedik

MEDI [1] EDUCA [1] CAS [5] CAT [5] MAT [1]

EP.CS [13]

Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Treball en context

Com pot ser que el sabó netegi si està fet amb oli, i l’oli embruta?

Com pot ser que el sabó netegi si està fet amb oli, i l’oli embruta?

MEDI [4]

EP.CI [3] EP.CS [1]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

L’oca amb beebots

L’oca amb beebots

MEDI [1]

EP.CI [1]

Eines TIC Exercitació lingüística Jocs Maquetes i construccions

Observem: els grills

Observem: els grills

MEDI [4]

EP.CI [4]

Comunicació oral Experimentació Raonament i argumentació Treball en context

Què passaria si ens quedem sense aigua dolça?

Què passaria si ens quedem sense aigua dolça?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Expliquem el barri de les Corts

Expliquem el barri de les Corts

MEDI [5]

EP.CS [5]

Exercitació lingüística Gestió d'informació Indagació i recerca Sortides i treball de camp Taules i gràfics

Mistery Box. Com podem aixecar un pes?

Mistery Box. Com podem aixecar un pes?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Jocs Maquetes i construccions Raonament i argumentació Resolució de problemes

Podem viure sense internet?

Podem viure sense internet?

MEDI [7]

EP.CM [4] EP.CS [3]

Eines TIC Experimentació Gestió d'informació Raonament i argumentació

Mireu, insectes pal!

Mireu, insectes pal!

MEDI [3]

EP.CI [3]

Eines TIC Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Com vull que sigui Ripollet quan sigui gran?

Com vull que sigui Ripollet quan sigui gran?

MEDI [4]

EP.CI [4]

ODS Fonts primàries Mapes i plànols Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Una ullada a l’observatori submarí OBSEA

Una ullada a l’observatori submarí OBSEA

MEDI [4]

EP.CI [4]

Experimentació Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Sortides i treball de camp Taules i gràfics

Per què els del pis de sota senten el soroll dels mobles, quan els movem, si no hi ha cap esquerda?

Per què els del pis de sota senten el soroll dels mobles, quan els movem, si no hi ha cap esquerda?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació Representacions i models Treball en context

My Parents Favourite Music

My Parents Favourite Music

ANG [4]

EP.CS [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Exercitació lingüística

Els minerals. Fem un curt!

Els minerals. Fem un curt!

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació oral Eines TIC Experimentació Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació

Mesurem el temps atmosfèric que fa

Mesurem el temps atmosfèric que fa

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Resolució de problemes

itineraris [2]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [5]

EP.CM [5]

ODS Experimentació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

Avís legal | © Departament d'Educació