XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Connexió ODS Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

Tweet

elements [158]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Risks of the Internet

Risks of the Internet

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Eines TIC Exercitació lingüística Projectes de centre

Aprenem a entendre les taules nutricionals

Aprenem a entendre les taules nutricionals

MEDI [1] MAT [2] BG [2]

EP.CS [2] ESO.1 [2] ESO.3 [1]

ODS Eines TIC Experimentació Resolució de problemes Treball en context

Home Sweet Home

Home Sweet Home

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Healthy Nutrition

Healthy Nutrition

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Una samarreta per a la meva escola

Una samarreta per a la meva escola

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Projectes de centre Taules i gràfics

CSI: El cas de la Professora Oussedik

CSI: El cas de la Professora Oussedik

MEDI [1] EDUCA [1] CAS [5] CAT [5] MAT [1]

EP.CS [13]

Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Treball en context

Benvinguts a la nostra Terra

Benvinguts a la nostra Terra

ENT [1] MEDI [1] EDUCA [1]

EI.3-6 [1] EP.CI [2]

ODS Jocs Projectes de centre Raonament i argumentació

Apadrinem l'Església Romànica de La Palma d’Ebre

Apadrinem l'Església Romànica de La Palma d’Ebre

MEDI [6]

EP.CM [3] EP.CS [3]

Comunicació oral Eines TIC Fonts primàries Projectes de centre Treball en context

Com detectem els sons?

Com detectem els sons?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Maquetes i construccions

Park Güell, Tourists and Statistics

Park Güell, Tourists and Statistics

ANG [4] MAT [2]

EP.CS [3] ESO.1 [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Taules i gràfics

Torroja news

Torroja news

ANG [1] ART [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Scratchibox

Scratchibox

ART [1]

EP.CS [1]

Eines TIC Imatge, so i vídeo

Creative writing with Alice in Wonderland

Creative writing with Alice in Wonderland

ANG [2]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Literatura

Benvolgut Carles Rahola. Una proposta didàctica a partir de la correspondència de Carles Rahola.

Benvolgut Carles Rahola. Una proposta didàctica a partir de la correspondència de Carles Rahola.

MEDI [1] CAT [1]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Fonts primàries Indagació i recerca

Rutes històriques per Prats de Lluçanès

Rutes històriques per Prats de Lluçanès

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Fonts primàries Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Com pot ser que el sabó netegi si està fet amb oli, i l’oli embruta?

Com pot ser que el sabó netegi si està fet amb oli, i l’oli embruta?

MEDI [4]

EP.CI [3] EP.CS [1]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

L’oca amb beebots

L’oca amb beebots

MEDI [1]

EP.CI [1]

Eines TIC Exercitació lingüística Jocs Maquetes i construccions

COM HO FA EL CERVELL PER A VEURE?

COM HO FA EL CERVELL PER A VEURE?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Representacions i models

Som conscients de tot el que s’amaga quan consumin? Les joguines

Som conscients de tot el que s’amaga quan consumin? Les joguines

MEDI [1]

EP.CM [1]

ODS Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

Què vol dir ser refugiat i refugiada?

Què vol dir ser refugiat i refugiada?

MEDI [1]

EP.CI [1]

ODS Fonts primàries Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

La màquina que aprèn

La màquina que aprèn

MAT [5]

EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Material manipulable Resolució de problemes

Espais sostenibles: piscines del futur

Espais sostenibles: piscines del futur

MEDI [1] MAT [2] ART [1]

EP.CS [4]

ODS Eines TIC Maquetes i construccions

Big band bots: els robots a l'aula de música

Big band bots: els robots a l'aula de música

ART [2]

EP.CM [1] EP.CS [1]

Experimentació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Cursa d’avions de paper

Cursa d’avions de paper

MEDI [1] ANG [1] CAT [1] MAT [1]

EP.CS [4]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació Treball en context

Sempre fem servir mapes/plànols per anar als llocs?

Sempre fem servir mapes/plànols per anar als llocs?

MEDI [2]

EP.CI [2]

Eines TIC Mapes i plànols

1234567

Pàgina 1 de 7

itineraris [8]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [5]

EP.CM [5]

ODS Experimentació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

De l’hora del conte a la notícia a l’aula: de P3 a 6è

COM [1] UMA [1] ENT [1] CAT [7]

EI.3-6 [3] EP.CI [2] EP.CM [3] EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Comunicació oral Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Taules i gràfics

Jocs i joguines

Jocs i joguines

MEDI [4]

EP.CI [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Taules i gràfics Treball en context

El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [6]

EP.CS [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Avís legal | © Departament d'Educació