XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Connexió ODS Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

Tweet

elements [265]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Aprenem a entendre les taules nutricionals

Aprenem a entendre les taules nutricionals

MEDI [1] MAT [2] BG [2]

EP.CS [2] ESO.1 [2] ESO.3 [1]

ODS Eines TIC Experimentació Resolució de problemes Treball en context

Let's improve our school garden

Let's improve our school garden

MEDI [1] ANG [1] MAT [1]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Fem i desfem piràmides!

Fem i desfem piràmides!

MAT [1]

EP.CM [1]

Experimentació

Una samarreta per a la meva escola

Una samarreta per a la meva escola

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Projectes de centre Taules i gràfics

Es poden comptar les fulles d’un arbre?

Es poden comptar les fulles d’un arbre?

MAT [2]

EP.CS [2]

Raonament i argumentació Resolució de problemes Treball en context

CSI: El cas de la Professora Oussedik

CSI: El cas de la Professora Oussedik

MEDI [1] EDUCA [1] CAS [5] CAT [5] MAT [1]

EP.CS [13]

Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Treball en context

How does plastic affect in our lives?

How does plastic affect in our lives?

MEDI [1] ANG [1] ART [1]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Com detectem els sons?

Com detectem els sons?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Maquetes i construccions

Year 6 Farewell party

Year 6 Farewell party

EF [1] ANG [1] ART [1]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Park Güell, Tourists and Statistics

Park Güell, Tourists and Statistics

ANG [4] MAT [2]

EP.CS [3] ESO.1 [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Taules i gràfics

Com pot ser que el sabó netegi si està fet amb oli, i l’oli embruta?

Com pot ser que el sabó netegi si està fet amb oli, i l’oli embruta?

MEDI [4]

EP.CI [3] EP.CS [1]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Fins a on arriba la llum del sol dins de la terra?

Fins a on arriba la llum del sol dins de la terra?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions

L’oca amb beebots

L’oca amb beebots

MEDI [1]

EP.CI [1]

Eines TIC Exercitació lingüística Jocs Maquetes i construccions

La màquina que aprèn

La màquina que aprèn

MAT [5]

EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Material manipulable Resolució de problemes

Espais sostenibles: piscines del futur

Espais sostenibles: piscines del futur

MEDI [1] MAT [2] ART [1]

EP.CS [4]

ODS Eines TIC Maquetes i construccions

Big band bots: els robots a l'aula de música

Big band bots: els robots a l'aula de música

ART [2]

EP.CM [1] EP.CS [1]

Experimentació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Cursa d’avions de paper

Cursa d’avions de paper

MEDI [1] ANG [1] CAT [1] MAT [1]

EP.CS [4]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació Treball en context

Sempre fem servir mapes/plànols per anar als llocs?

Sempre fem servir mapes/plànols per anar als llocs?

MEDI [2]

EP.CI [2]

Eines TIC Mapes i plànols

Observem: els grills

Observem: els grills

MEDI [4]

EP.CI [4]

Comunicació oral Experimentació Raonament i argumentació Treball en context

Creacions amb SKETCHUP

Creacions amb SKETCHUP

MAT [1]

EP.CS [1]

Les grandeurs et les mesures

Les grandeurs et les mesures

FRAN [1] MAT [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Gestió d'informació

Què passaria si ens quedem sense aigua dolça?

Què passaria si ens quedem sense aigua dolça?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Test d'Oxford

Test d'Oxford

MAT [2]

EP.CS [1] ESO.1 [1]

Material manipulable Resolució de problemes

L’aigua, un recurs escàs

L’aigua, un recurs escàs

MEDI [2] MAT [1]

EP.CM [3]

Experimentació Material manipulable

Expliquem el barri de les Corts

Expliquem el barri de les Corts

MEDI [5]

EP.CS [5]

Exercitació lingüística Gestió d'informació Indagació i recerca Sortides i treball de camp Taules i gràfics

1234567891011

Pàgina 1 de 11

itineraris [5]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

Podem preveure la caiguda dels arbres a causa del vent?

MEDI [5]

EP.CM [5]

ODS Experimentació Mapes i plànols Projectes de centre Taules i gràfics

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

Per què utilitzem les màquines a la classe i a casa?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Comunicació oral Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Taules i gràfics

Jocs i joguines

Jocs i joguines

MEDI [4]

EP.CI [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Taules i gràfics Treball en context

El so i l’oïda

El so i l’oïda

MEDI [6]

EP.CS [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Avís legal | © Departament d'Educació