XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

elements i itineraris Tweet

El nombre de propostes que segueixen els criteris de selecció és massa gran per ser representat visualment.

elements [634]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Let's read the sky

Let's read the sky

MEDI [1] ANG [1]

EP.CM [2]

AICLE/CLIL/EMILE

A race, an aim, a logo

A race, an aim, a logo

ANG [1] ART [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Music time

Music time

ANG [1] ART [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Guess who

Guess who

ANG [1] ART [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Richard's Hamilton. British Pop Art

Richard's Hamilton. British Pop Art

ANG [1] ART [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Happy to live, live to be happy

Happy to live, live to be happy

MEDI [1] ANG [1]

EP.CM [2]

AICLE/CLIL/EMILE

The little Prince visits the Earth

The little Prince visits the Earth

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

GEP's practices. P.E

GEP's practices. P.E

EF [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

CLIL initiation through Claude Monet

CLIL initiation through Claude Monet

ANG [1] ART [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Animals around the world

Animals around the world

MEDI [1] ANG [1]

EP.CM [2]

AICLE/CLIL/EMILE

First steps in a long walk. The Solar System

First steps in a long walk. The Solar System

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Space exploration

Space exploration

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

The animal kingdom and endangered animals

The animal kingdom and endangered animals

MEDI [1] ANG [1]

EP.CM [2]

AICLE/CLIL/EMILE

A Roman Town: Tarraco

A Roman Town: Tarraco

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

How do organisms reproduce?

How do organisms reproduce?

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Matters and mixture

Matters and mixture

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Olympic, modern and traditional games

Olympic, modern and traditional games

EF [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Welcome to Cerdanyola

Welcome to Cerdanyola

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Discovering the Dream Universe of Salvador Dalí!

Discovering the Dream Universe of Salvador Dalí!

ANG [4] ART [1]

EP.CS [5]

AICLE/CLIL/EMILE

How does plastic affect in our lives?

How does plastic affect in our lives?

MEDI [1] ANG [1] ART [1]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Com detectem els sons?

Com detectem els sons?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Maquetes i construccions

Year 6 Farewell party

Year 6 Farewell party

EF [1] ANG [1] ART [1]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Let's enjoy Gaudí in a responsible way!

Let's enjoy Gaudí in a responsible way!

MEDI [1] ANG [1] ART [1]

EP.CI [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Our Polish friends

Our Polish friends

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Stay Healthy

Stay Healthy

MEDI [1] ANG [1]

EP.CM [2]

AICLE/CLIL/EMILE

12345678910>>>

Pàgina 1 de 26

itineraris [17]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [10]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [3] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Express ART us!

Express ART us!

ANG [3] ART [3]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

COM [1] CAT [2]

EI.3-6 [1] EP.CI [2]

Comunicació escrita

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [8]

EP.CS [3] ESO.1 [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

12

Pàgina 1/dr-8331-8343-8334-8340-8339-9039-8344-8332-8397-8341-8336-8342-8333-8398 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya