XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

elements i itineraris Tweet

El nombre de propostes que segueixen els criteris de selecció és massa gran per ser representat visualment.

elements [636]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Apadrinem l'Església Romànica de La Palma d’Ebre

Apadrinem l'Església Romànica de La Palma d’Ebre

MEDI [6]

EP.CM [3] EP.CS [3]

Comunicació oral Eines TIC Fonts primàries Projectes de centre Treball en context

El pont de pedra vist des de les targetes postals

El pont de pedra vist des de les targetes postals

MEDI [3]

EP.CS [3]

Fonts primàries Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Dracs i perjudicis

Dracs i perjudicis

CAT [9]

EP.CS [3] ESO.1 [3] ESO.2 [3]

Comunicació oral Literatura

El nas de Satanàs

El nas de Satanàs

CAT [9]

EP.CS [3] ESO.1 [3] ESO.2 [3]

Comunicació oral Literatura

Let's read the sky

Let's read the sky

MEDI [1] ANG [1]

EP.CM [2]

AICLE/CLIL/EMILE

A race, an aim, a logo

A race, an aim, a logo

ANG [1] ART [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Music time

Music time

ANG [1] ART [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Guess who

Guess who

ANG [1] ART [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Richard's Hamilton. British Pop Art

Richard's Hamilton. British Pop Art

ANG [1] ART [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Happy to live, live to be happy

Happy to live, live to be happy

MEDI [1] ANG [1]

EP.CM [2]

AICLE/CLIL/EMILE

The little Prince visits the Earth

The little Prince visits the Earth

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

GEP's practices. P.E

GEP's practices. P.E

EF [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

CLIL initiation through Claude Monet

CLIL initiation through Claude Monet

ANG [1] ART [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Animals around the world

Animals around the world

MEDI [1] ANG [1]

EP.CM [2]

AICLE/CLIL/EMILE

First steps in a long walk. The Solar System

First steps in a long walk. The Solar System

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Space exploration

Space exploration

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

The animal kingdom and endangered animals

The animal kingdom and endangered animals

MEDI [1] ANG [1]

EP.CM [2]

AICLE/CLIL/EMILE

A Roman Town: Tarraco

A Roman Town: Tarraco

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

How do organisms reproduce?

How do organisms reproduce?

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Matters and mixture

Matters and mixture

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Olympic, modern and traditional games

Olympic, modern and traditional games

EF [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Welcome to Cerdanyola

Welcome to Cerdanyola

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Discovering the Dream Universe of Salvador Dalí!

Discovering the Dream Universe of Salvador Dalí!

ANG [4] ART [1]

EP.CS [5]

AICLE/CLIL/EMILE

How does plastic affect in our lives?

How does plastic affect in our lives?

MEDI [1] ANG [1] ART [1]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Com detectem els sons?

Com detectem els sons?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Maquetes i construccions

12345678910>>>

Pàgina 1 de 26

itineraris [17]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [10]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [3] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Express ART us!

Express ART us!

ANG [3] ART [3]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

COM [1] CAT [2]

EI.3-6 [1] EP.CI [2]

Comunicació escrita

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [8]

EP.CS [3] ESO.1 [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

12

Pàgina 1/dr-8331-8343-8336-8334-8341-8330-8348-8333-8339-9039-8342-8346-8397-8398 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya