XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

elements i itineraris Tweet

El nombre de propostes que segueixen els criteris de selecció és massa gran per ser representat visualment.

elements [634]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
My Family

My Family

ANG [7]

EP.CS [3] ESO.1 [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

Pegamil

Pegamil

ANG [1] CAT [5] FRAN [1] FQ [1]

EP.CS [3] ESO.2 [4] ESO.4 [1]

Comunicació oral Exercitació lingüística Experimentació Literatura

Eppur si muove, una activitat d'investigació al voltant de la rotació i la translació terrestres

Eppur si muove, una activitat d'investigació al voltant de la rotació i la translació terrestres

MEDI [2] BG [2]

EP.CS [2] ESO.1 [2]

Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca Representacions i models

Mireu, insectes pal!

Mireu, insectes pal!

MEDI [3]

EP.CI [3]

Eines TIC Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Com vull que sigui Ripollet quan sigui gran?

Com vull que sigui Ripollet quan sigui gran?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Fonts primàries Mapes i plànols Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Lobito bueno. Paco Ibáñez

Lobito bueno. Paco Ibáñez

CAS [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral Imatge, so i vídeo Literatura

Itinerari de natura: les plantes del nostre entorn

Itinerari de natura: les plantes del nostre entorn

MEDI [2]

EP.CM [2]

Mapes i plànols Projectes de centre Sortides i treball de camp

Historiem: escriure la pròpia història

Historiem: escriure la pròpia història

CAT [3]

EP.CS [3]

Comunicació escrita Eines TIC

La (re)descoberta del Carmel

La (re)descoberta del Carmel

MEDI [1]

EP.CS [1]

Fonts primàries Indagació i recerca Mapes i plànols Sortides i treball de camp

Les fonts de la història. Les fonts primàries i les fonts secundàries

Les fonts de la història. Les fonts primàries i les fonts secundàries

MEDI [2] CS [1]

EP.CS [2] ESO.4 [1]

Fonts primàries Raonament i argumentació

All About Me

All About Me

ANG [3]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística Gestió d'informació

ReciclART

ReciclART

ART [1]

EP.CI [1]

Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable

El cicle de l’aigua

El cicle de l’aigua

EF [1] ART [1]

EP.CM [2]

Experimentació

EXPLORADORS DEL TEMPS - Les màquines del temps

EXPLORADORS DEL TEMPS - Les màquines del temps

MEDI [1] ART [1]

EP.CM [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Material manipulable

ScienTICart. Science&Contemporay Art through ICT- Light&Shadow

ScienTICart. Science&Contemporay Art through ICT- Light&Shadow

MEDI [2] ANG [2] ART [2]

EP.CI [3] EP.CM [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Material manipulable

Com funcionen les bicicletes?

Com funcionen les bicicletes?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable

Una ullada a l’observatori submarí OBSEA

Una ullada a l’observatori submarí OBSEA

MEDI [4]

EP.CI [4]

Experimentació Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Sortides i treball de camp Taules i gràfics

La zona volcànica de la Garrotxa

La zona volcànica de la Garrotxa

MEDI [4]

EP.CM [4]

Gestió d'informació Indagació i recerca Mapes i plànols Sortides i treball de camp

Com és de gran el Sol?

Com és de gran el Sol?

MEDI [2]

EP.CM [2]

Animacions i simulacions Experimentació Maquetes i construccions Representacions i models

Un molí de mar, tant lluny de l’aigua?

Un molí de mar, tant lluny de l’aigua?

MEDI [3]

EP.CS [3]

Maquetes i construccions Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Per què els del pis de sota senten el soroll dels mobles, quan els movem, si no hi ha cap esquerda?

Per què els del pis de sota senten el soroll dels mobles, quan els movem, si no hi ha cap esquerda?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació Representacions i models Treball en context

My Parents Favourite Music

My Parents Favourite Music

ANG [4]

EP.CS [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Exercitació lingüística

Quants cubs formen la torre?

Quants cubs formen la torre?

MAT [8]

EP.CS [2] ESO.1 [2] ESO.2 [2] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Material manipulable

Els minerals. Fem un curt!

Els minerals. Fem un curt!

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació oral Eines TIC Experimentació Imatge, so i vídeo Raonament i argumentació

Shh, silenci!

Shh, silenci!

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Treball en context

<<<567891011121314>>>

Pàgina 10 de 26

itineraris [17]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [10]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [3] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Express ART us!

Express ART us!

ANG [3] ART [3]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

COM [1] CAT [2]

EI.3-6 [1] EP.CI [2]

Comunicació escrita

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [8]

EP.CS [3] ESO.1 [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

12

Pàgina 1/dr-8331-8343-8336-8334-8341-8330-8337-8398-8333-8342-8346-8335-8348 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya