XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

elements i itineraris Tweet

El nombre de propostes que segueixen els criteris de selecció és massa gran per ser representat visualment.

elements [634]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Se senten sons a la Lluna?

Se senten sons a la Lluna?

MEDI [4]

EP.CM [2] EP.CS [2]

Eines TIC Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

Per què el cel és blau?

Per què el cel és blau?

MEDI [4]

EP.CS [4]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Raonament i argumentació

L’olor, una cosa invisible

L’olor, una cosa invisible

MEDI [4]

EP.CI [4]

Experimentació Raonament i argumentació Representacions i models

Podríem  viure sense tecnologia?

Podríem viure sense tecnologia?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Eines TIC Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca

Alls!

Alls!

MEDI [6]

EP.CI [6]

Experimentació Material manipulable Representacions i models Sortides i treball de camp Treball en context

La vermicultura. Quins beneficis aporten els cucs de terra al nostre hort?

La vermicultura. Quins beneficis aporten els cucs de terra al nostre hort?

MEDI [1]

EP.CS [1]

Experimentació Gestió d'informació Indagació i recerca Sortides i treball de camp

Per què es mouen les plantes?

Per què es mouen les plantes?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Raonament i argumentació

Com es contamina el riu Segre?

Com es contamina el riu Segre?

MEDI [3]

EP.CM [3]

Experimentació Gestió d'informació Raonament i argumentació

Els arbres de les Corts i més

Els arbres de les Corts i més

MEDI [3]

EP.CS [3]

Eines TIC Imatge, so i vídeo Mapes i plànols Maquetes i construccions Sortides i treball de camp

Nimfes i dracs

Nimfes i dracs

MEDI [2]

EP.CI [1] EP.CM [1]

Indagació i recerca Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Som part de la història

Som part de la història

MEDI [1]

EP.CS [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació Treball en context

Podem utilitzar el riu com vulguem?

Podem utilitzar el riu com vulguem?

MEDI [5]

EP.CM [5]

Indagació i recerca Mapes i plànols Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

For a Healthy Life

For a Healthy Life

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Com es reprodueixen els guppys?

Com es reprodueixen els guppys?

MEDI [5]

EP.CI [5]

Eines TIC Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

A l'ombra dels haikús

A l'ombra dels haikús

CAT [2]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Literatura

Rainforest: Amazonia

Rainforest: Amazonia

ANG [4]

EP.CM [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Mescles homogènies i heterogènies: separació

Mescles homogènies i heterogènies: separació

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral Exercitació lingüística Experimentació Material manipulable Raonament i argumentació

Com és que caminen per sobre l’aigua?

Com és que caminen per sobre l’aigua?

MEDI [5]

EP.CM [3] EP.CS [2]

Exercitació lingüística Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Raonament i argumentació

Anem de “cacera” a l’hort! Quins animals trobem a l’hort?

Anem de “cacera” a l’hort! Quins animals trobem a l’hort?

MEDI [4]

EP.CM [3] EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Sortides i treball de camp

L’aerolliscador

L’aerolliscador

MEDI [4]

EP.CM [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable

Augment de la producció

Augment de la producció

MAT [2] TEC [1]

EP.CS [2] ESO.3 [1]

Eines TIC

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

Podem millorar el nivell de soroll de l’escola?

MEDI [10]

EP.CM [3] EP.CS [7]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Projectes de centre Resolució de problemes

Com ho fan els coloms per volar?

Com ho fan els coloms per volar?

MEDI [1]

EP.CS [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Sortides i treball de camp

Minerals al supermercat

Minerals al supermercat

MEDI [3]

EP.CS [3]

Experimentació Material manipulable

Com podem fer planter ecològic per a l’hort de l’escola?

Com podem fer planter ecològic per a l’hort de l’escola?

MEDI [10]

EP.CI [4] EP.CM [3] EP.CS [3]

Material manipulable Projectes de centre Sortides i treball de camp

<<<6789101112131415>>>

Pàgina 11 de 26

itineraris [17]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [10]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [3] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Express ART us!

Express ART us!

ANG [3] ART [3]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

COM [1] CAT [2]

EI.3-6 [1] EP.CI [2]

Comunicació escrita

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [8]

EP.CS [3] ESO.1 [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

12

Pàgina 1-8339-8341-8398-8345-8347-8342-8333-8335/dr-8397-8348-8330-8331-8336-8343 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya