XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

elements i itineraris Tweet

El nombre de propostes que segueixen els criteris de selecció és massa gran per ser representat visualment.

elements [634]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Quants costats?

Quants costats?

MAT [7]

EP.CM [1] EP.CS [2] ESO.1 [2] ESO.2 [2]

Eines TIC Material manipulable Resolució de problemes

Comparem girafes

Comparem girafes

ENT [1] MAT [5]

EI.3-6 [1] EP.CI [1] EP.CM [1] EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1]

Raonament i argumentació Representacions i models

Fent meitats

Fent meitats

MAT [4]

EP.CM [1] EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1]

Raonament i argumentació Representacions i models Resolució de problemes

Allò que entra, allò que surt

Allò que entra, allò que surt

MEDI [2]

EP.CI [2]

Raonament i argumentació Representacions i models

Viatge matemàtic

Viatge matemàtic

MAT [1]

EP.CS [1]

Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Resolució de problemes Treball en context

Agricultura autòctona de la Garrotxa. Un viatge en el temps

Agricultura autòctona de la Garrotxa. Un viatge en el temps

MEDI [6]

EP.CM [6]

Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Sortides i treball de camp Taules i gràfics

A  l’estiu molts boscos catalans es cremen. Podem fer alguna cosa per evitar els incendis?

A l’estiu molts boscos catalans es cremen. Podem fer alguna cosa per evitar els incendis?

MEDI [4] CAT [3]

EP.CS [7]

Jocs Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Living and Moving around the World

Living and Moving around the World

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Dragons

Dragons

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

ICT in English

ICT in English

ANG [6]

EP.CM [3] EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE

L'Arc de Sant Martí: llum i colors

L'Arc de Sant Martí: llum i colors

MEDI [6]

EP.CM [6]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Construcció de circuits elèctrics

Construcció de circuits elèctrics

MEDI [3]

EP.CS [3]

Maquetes i construccions Material manipulable

The Industrial Revolution

The Industrial Revolution

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Where are you from? A country report

Where are you from? A country report

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Bread, croissants and pancakes: a trip around Europe

Bread, croissants and pancakes: a trip around Europe

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Understanding Comics: How to draw a comic strip

Understanding Comics: How to draw a comic strip

ANG [3] ART [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Houses of the World

Houses of the World

ANG [3] ART [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Landscapes

Landscapes

ANG [3] ART [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Sculpture

Sculpture

ANG [3] ART [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Environmental Art

Environmental Art

ANG [3] ART [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

The Seasons through some Artists

The Seasons through some Artists

ANG [3] ART [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

Quina figura es pot construir amb aquestes 3 piràmides?

Quina figura es pot construir amb aquestes 3 piràmides?

MAT [3]

EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1]

Maquetes i construccions Material manipulable

Investiguem el riu Foix

Investiguem el riu Foix

MEDI [5]

EP.CM [5]

Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Artists from Lleida

Artists from Lleida

ANG [3] ART [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

An Introduction to Origami Technique

An Introduction to Origami Technique

ANG [3] ART [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

<<<9101112131415161718>>>

Pàgina 14 de 26

itineraris [17]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [10]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [3] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Express ART us!

Express ART us!

ANG [3] ART [3]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

COM [1] CAT [2]

EI.3-6 [1] EP.CI [2]

Comunicació escrita

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [8]

EP.CS [3] ESO.1 [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

12

Pàgina 1/dr-8331-8338-9039-8348-8339-8336-8333-8334-8330-8398-8341-8397 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya