XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

elements i itineraris Tweet

El nombre de propostes que segueixen els criteris de selecció és massa gran per ser representat visualment.

elements [634]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Com és l'aigua?

Com és l'aigua?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Eines TIC Experimentació Fonts primàries Material manipulable Raonament i argumentació

Policubs

Policubs

MAT [4]

EP.CI [1] EP.CM [1] EP.CS [1] ESO.2 [1]

Material manipulable

Les polseres i collars. Seriacions i multiplicacions.

Les polseres i collars. Seriacions i multiplicacions.

MAT [4]

EP.CI [2] EP.CM [2]

Material manipulable Treball en context

Famous Painters

Famous Painters

ANG [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació

Suma dels angles interiors d'un triangle

Suma dels angles interiors d'un triangle

MAT [2]

EP.CS [2]

Eines TIC Material manipulable

Comunicació cultural i identitat digital

Comunicació cultural i identitat digital

MEDI [2] CAS [4] CAT [4] MAT [1]

EP.CS [11]

Comunicació escrita Eines TIC Taules i gràfics

The Hairdresser Salon

The Hairdresser Salon

ANG [2]

EP.CI [2]

Jocs

We are Reporters!

We are Reporters!

ANG [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral Eines TIC

Painting Together

Painting Together

ANG [2] ART [1]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE

Milers de vertebrats diferents, però tots amb esquelet

Milers de vertebrats diferents, però tots amb esquelet

MEDI [4]

EP.CM [4]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

On trobem màquines? Per a què ens serveixen? Com funcionen?

On trobem màquines? Per a què ens serveixen? Com funcionen?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Eines TIC Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Taules i gràfics

Construïm una màquina per a la classe

Construïm una màquina per a la classe

MEDI [2]

EP.CI [2]

Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació

Hem de menjar peix de proximitat?

Hem de menjar peix de proximitat?

MEDI [6]

EP.CS [6]

Gestió d'informació Mapes i plànols Maquetes i construccions Resolució de problemes

Com ho fa el tió per cagar regals?

Com ho fa el tió per cagar regals?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Raonament i argumentació Treball en context

Com es reprodueixen?

Com es reprodueixen?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Com es nodreixen els conills i com es relaciona la nostra conilla?

Com es nodreixen els conills i com es relaciona la nostra conilla?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Com són els conills?

Com són els conills?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Indagació i recerca Material manipulable

Què necessitem saber dels conills i què hem de fer per poder-ne tenir a l'escola?

Què necessitem saber dels conills i què hem de fer per poder-ne tenir a l'escola?

MEDI [2]

EP.CI [2]

Eines TIC Indagació i recerca Raonament i argumentació

Podem fer servir de dau una maquineta?

Podem fer servir de dau una maquineta?

MAT [4]

EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1] ESO.3 [1]

Eines TIC Material manipulable

Els cranis

Els cranis

MEDI [2]

EP.CI [2]

Fonts primàries

Els paisatges ens expliquen com han canviat al llarg del temps

Els paisatges ens expliquen com han canviat al llarg del temps

MEDI [2]

EP.CS [2]

Eines TIC Fonts primàries Imatge, so i vídeo Maquetes i construccions Representacions i models

My Famous Person

My Famous Person

ANG [6]

EP.CM [3] EP.CS [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC

Els tres bandits

Els tres bandits

ANG [2] CAS [3] CAT [3]

EP.CI [8]

Comunicació oral Imatge, so i vídeo Literatura

Llegir i explicar contes al cicle inicial

Llegir i explicar contes al cicle inicial

CAT [2]

EP.CI [2]

Comunicació escrita Literatura

The hospital acting out

The hospital acting out

COM [2] ANG [1]

EI.3-6 [2] EP.CI [1]

<<<15161718192021222324>>>

Pàgina 20 de 26

itineraris [17]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [10]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [3] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Express ART us!

Express ART us!

ANG [3] ART [3]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

COM [1] CAT [2]

EI.3-6 [1] EP.CI [2]

Comunicació escrita

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [8]

EP.CS [3] ESO.1 [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

12

Pàgina 1/dr-8336-8335-8347-8333-8345-8341-8334-8337-8397-8342-8346-8339-9039 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya