XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

elements i itineraris Tweet

El nombre de propostes que segueixen els criteris de selecció és massa gran per ser representat visualment.

elements [634]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
The school waste is in our hands!

The school waste is in our hands!

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Let’s create our Pablo Picasso’s Museum!

Let’s create our Pablo Picasso’s Museum!

ANG [1] ART [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

In the eyes of Vincent Van Gogh

In the eyes of Vincent Van Gogh

ANG [1] ART [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Discovering tastes from around the world!

Discovering tastes from around the world!

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

A Unique Tour: Fascinating buildings around the world!

A Unique Tour: Fascinating buildings around the world!

ANG [1]

EP.CS [1]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral

The very hungry caterpillar

The very hungry caterpillar

COM [1] ANG [1]

EI.3-6 [1] EP.CI [1]

Comunicació oral Exercitació lingüística Literatura

DEFC. Dia de l'educació física al carrer

DEFC. Dia de l'educació física al carrer

EF [4]

EP.CS [4]

Jocs Raonament i argumentació Sortides i treball de camp

Frida Kahlo

Frida Kahlo

ANG [1] ART [1]

EP.CS [2]

Scratchibox

Scratchibox

ART [1]

EP.CS [1]

Eines TIC Imatge, so i vídeo

My Beloved Vegetable Garden

My Beloved Vegetable Garden

MEDI [1] ANG [1]

EP.CI [2]

AICLE/CLIL/EMILE Projectes de centre

Tell a story

Tell a story

ANG [2] ART [1]

EP.CM [2] ESO.3 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Literatura

Creative writing with Alice in Wonderland

Creative writing with Alice in Wonderland

ANG [2]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Literatura

Let's enjoy reading QR codes!

Let's enjoy reading QR codes!

ANG [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

Learning together

Learning together

ANG [2]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC

El nom i els seus complements

El nom i els seus complements

CAT [2]

EP.CS [1] ESO.1 [1]

Exercitació lingüística Raonament i argumentació

Benvolgut Carles Rahola. Una proposta didàctica a partir de la correspondència de Carles Rahola.

Benvolgut Carles Rahola. Una proposta didàctica a partir de la correspondència de Carles Rahola.

MEDI [1] CAT [1]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Fonts primàries Indagació i recerca

Rutes històriques per Prats de Lluçanès

Rutes històriques per Prats de Lluçanès

MEDI [3]

EP.CS [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Fonts primàries Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Com pot ser que el sabó netegi si està fet amb oli, i l’oli embruta?

Com pot ser que el sabó netegi si està fet amb oli, i l’oli embruta?

MEDI [4]

EP.CI [3] EP.CS [1]

Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Fins a on arriba la llum del sol dins de la terra?

Fins a on arriba la llum del sol dins de la terra?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions

L’oca amb beebots

L’oca amb beebots

MEDI [1]

EP.CI [1]

Eines TIC Exercitació lingüística Jocs Maquetes i construccions

Quina diferència hi ha entre un producte ecològic i un que no ho és?

Quina diferència hi ha entre un producte ecològic i un que no ho és?

MEDI [2]

EP.CM [2]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Camins d’aigua

Camins d’aigua

MEDI [3]

EP.CM [3]

Indagació i recerca Maquetes i construccions

COM HO FA EL CERVELL PER A VEURE?

COM HO FA EL CERVELL PER A VEURE?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Representacions i models

Com és que les anguiles han tornat al riu Besòs?

Com és que les anguiles han tornat al riu Besòs?

MEDI [3]

EP.CM [3]

Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca Treball en context

Vine a donar sang!

Vine a donar sang!

MEDI [4]

EP.CI [4]

Gestió d'informació Treball en context

<<<3456789101112>>>

Pàgina 3 de 26

itineraris [17]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [10]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [3] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Express ART us!

Express ART us!

ANG [3] ART [3]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

COM [1] CAT [2]

EI.3-6 [1] EP.CI [2]

Comunicació escrita

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [8]

EP.CS [3] ESO.1 [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

12

Pàgina 1/dr-8331-8343-8336-8334-8341-8330-8340-8345-8397-8333-8348-8342-9039 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya