XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

elements i itineraris Tweet

El nombre de propostes que segueixen els criteris de selecció és massa gran per ser representat visualment.

elements [634]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Opinem i defensem les nostres idees. L'argumentació a l'aula

Opinem i defensem les nostres idees. L'argumentació a l'aula

CAT [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Raonament i argumentació

Observem: els grills

Observem: els grills

MEDI [4]

EP.CI [4]

Comunicació oral Experimentació Raonament i argumentació Treball en context

Let's be tourist guides!

Let's be tourist guides!

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació Mapes i plànols

Creacions amb SKETCHUP

Creacions amb SKETCHUP

MAT [1]

EP.CS [1]

We are Jazz

We are Jazz

ANG [1] ART [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació

The solar system and its planets

The solar system and its planets

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Gestió d'informació

L'orchestre symphonique

L'orchestre symphonique

FRAN [1] ART [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Imatge, so i vídeo Representacions i models

Breathe in, breathe out

Breathe in, breathe out

MEDI [2] ANG [1]

EP.CI [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Experimentació Gestió d'informació

Les peintures rupestres

Les peintures rupestres

FRAN [1] ART [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Projectes de centre Representacions i models

La Chanson Française

La Chanson Française

FRAN [1]

EP.CS [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Exercitació lingüística Imatge, so i vídeo Projectes de centre

Les grandeurs et les mesures

Les grandeurs et les mesures

FRAN [1] MAT [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Gestió d'informació

Le recyclage

Le recyclage

FRAN [1]

EP.CS [1]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Experimentació Gestió d'informació Maquetes i construccions

Monet

Monet

ANG [1] ART [2]

EP.CM [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Gestió d'informació Raonament i argumentació

Let’s save the trachemys scripta (vertebrate animals)

Let’s save the trachemys scripta (vertebrate animals)

MEDI [1] ANG [1]

EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística Gestió d'informació

Art History for children.  Impressionism: Zurbaran and Monet

Art History for children. Impressionism: Zurbaran and Monet

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Exercitació lingüística Gestió d'informació

Mistery Box. Dissenya un dipòsit d’aigua. Nivell bàsic

Mistery Box. Dissenya un dipòsit d’aigua. Nivell bàsic

MEDI [2]

EP.CS [2]

Maquetes i construccions Treball en context

Mistery Box. Com més lluny, millor. Nivell bàsic

Mistery Box. Com més lluny, millor. Nivell bàsic

MEDI [2]

EP.CM [2]

Maquetes i construccions Resolució de problemes

Coneix el Delta del Llobregat

Coneix el Delta del Llobregat

MEDI [1] CAT [1]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Gestió d'informació

Diverse Galaxies

Diverse Galaxies

MEDI [1] ANG [2]

EP.CS [3]

AICLE/CLIL/EMILE Exercitació lingüística

Experiment amb l'aigua

Experiment amb l'aigua

MEDI [4]

EP.CM [4]

Comunicació oral Experimentació Material manipulable Raonament i argumentació

Què passaria si ens quedem sense aigua dolça?

Què passaria si ens quedem sense aigua dolça?

MEDI [3]

EP.CI [3]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació

LA FÍSICA EN EL MOVIMENT  PROGRAMAT

LA FÍSICA EN EL MOVIMENT PROGRAMAT

MEDI [4]

EP.CS [4]

Eines TIC Experimentació Raonament i argumentació Resolució de problemes

El nostre monument: Font d'història

El nostre monument: Font d'història

MEDI [2] CAT [2]

EP.CM [4]

Comunicació escrita Eines TIC Fonts primàries Material manipulable Treball en context

Stop Overfishing!

Stop Overfishing!

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació oral Gestió d'informació Raonament i argumentació

Gaudim de les aventures del Follet Oriol mentre descobrim els contes

Gaudim de les aventures del Follet Oriol mentre descobrim els contes

CAT [1] ART [1]

EP.CI [2]

Comunicació escrita Comunicació oral

<<<567891011121314>>>

Pàgina 5 de 26

itineraris [17]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [10]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [3] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Express ART us!

Express ART us!

ANG [3] ART [3]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

COM [1] CAT [2]

EI.3-6 [1] EP.CI [2]

Comunicació escrita

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [8]

EP.CS [3] ESO.1 [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

12

Pàgina 1/dr-8331-8343-8334-8338-8336-8337-8348-8347-8329-8330-8335-9039-8398-8333-8341-8339-8346 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya