XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

elements i itineraris Tweet

El nombre de propostes que segueixen els criteris de selecció és massa gran per ser representat visualment.

elements [634]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
S’hauria de tancar l’Asland?

S’hauria de tancar l’Asland?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Fonts primàries Gestió d'informació Mapes i plànols Sortides i treball de camp Treball en context

Com passen a la sang les substàncies nutritives?

Com passen a la sang les substàncies nutritives?

MEDI [1]

EP.CS [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Representacions i models

Com ho fan les plantes per buscar la llum del sol?

Com ho fan les plantes per buscar la llum del sol?

MEDI [4]

EP.CM [4]

Eines TIC Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable

Podem viure sense internet?

Podem viure sense internet?

MEDI [7]

EP.CM [4] EP.CS [3]

Eines TIC Experimentació Gestió d'informació Raonament i argumentació

Els meus sentiments, el meu cos

Els meus sentiments, el meu cos

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Maquetes i construccions Representacions i models

Quins materials podem utilitzar per a la construcció de les nostres cases?

Quins materials podem utilitzar per a la construcció de les nostres cases?

MEDI [5]

EP.CS [5]

Eines TIC Experimentació Raonament i argumentació

Un

Un "Pedra, paper, tisores" diferent

MAT [1]

EP.CS [1]

Indagació i recerca Jocs Resolució de problemes

Satanàs no té nas

Satanàs no té nas

CAT [9] ART [2] MÚSI [4]

EP.CS [5] ESO.1 [2] ESO.2 [8]

Comunicació oral Literatura

Els murs, les fronteres i els conflictes.

Els murs, les fronteres i els conflictes.

MEDI [1]

EP.CS [1]

Imatge, so i vídeo Mapes i plànols Maquetes i construccions Raonament i argumentació

Enterraments del món

Enterraments del món

MEDI [1]

EP.CM [1]

Maquetes i construccions

Treball melòdic amb el programari Musescore

Treball melòdic amb el programari Musescore

ART [1] MÚSI [2]

EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1]

Comunicació escrita Eines TIC Imatge, so i vídeo

L'Editorial

L'Editorial

CAT [3]

EP.CI [3]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació

Aprendre figures rítmiques amb Hydrogen

Aprendre figures rítmiques amb Hydrogen

ART [1] MÚSI [2]

EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1]

Comunicació escrita Eines TIC Experimentació Imatge, so i vídeo

Gimcana matemàtica al pati

Gimcana matemàtica al pati

MAT [1]

EP.CS [1]

Indagació i recerca Mapes i plànols Material manipulable Resolució de problemes Treball en context

Minilliçons de lectura i escriptura: Escrivim notes!

Minilliçons de lectura i escriptura: Escrivim notes!

CAT [2]

EP.CI [2]

Comunicació escrita Comunicació oral Exercitació lingüística

Descobrim els angles a partir de la caiguda d'un meteorit

Descobrim els angles a partir de la caiguda d'un meteorit

MAT [2]

EP.CM [2]

Gestió d'informació Representacions i models Treball en context

CONSTRUÏM AMB POLICUBS

CONSTRUÏM AMB POLICUBS

MAT [2]

EP.CI [1] EP.CM [1]

Maquetes i construccions Material manipulable Representacions i models

Polígons regulars de paper

Polígons regulars de paper

MAT [5]

EP.CS [1] ESO.1 [1] ESO.2 [1] ESO.3 [1] ESO.4 [1]

Experimentació Maquetes i construccions Material manipulable Representacions i models

Quin sòl per a les tomaqueres?

Quin sòl per a les tomaqueres?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Comunicació oral Experimentació Material manipulable

El misteri de les boletes negres

El misteri de les boletes negres

MEDI [1]

EP.CS [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Aprenem numeració i estadística amb les nostres sabates

Aprenem numeració i estadística amb les nostres sabates

MAT [2]

EP.CI [2]

Indagació i recerca Taules i gràfics Treball en context

Com podem crear una dieta sana i econòmicament assequible?

Com podem crear una dieta sana i econòmicament assequible?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Gestió d'informació Projectes de centre Raonament i argumentació

Les parts de la Terra

Les parts de la Terra

MEDI [1] ART [1]

EP.CI [2]

Indagació i recerca Raonament i argumentació Treball en context

Com mesurem?

Com mesurem?

MAT [1]

EP.CI [1]

Experimentació Material manipulable Projectes de centre

Crea la teva pel·lícula!

Crea la teva pel·lícula!

CAT [1]

EP.CS [1]

Comunicació escrita Eines TIC Imatge, so i vídeo

<<<234567891011>>>

Pàgina 7 de 26

itineraris [17]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [10]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [3] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Express ART us!

Express ART us!

ANG [3] ART [3]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

COM [1] CAT [2]

EI.3-6 [1] EP.CI [2]

Comunicació escrita

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [8]

EP.CS [3] ESO.1 [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

12

Pàgina 1/dr-8331-8343-8336-8334-8341-8330-8348-8333-8339-9039-8398-8342 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya