XTEC Deparatament d'Educació
Què és l'ARC? Competències bàsiques Ajuda i contacte
Inici Educació Primària

afina la cerca

Competències

  •  Aprendre a aprendre
  •  Artística i cultural
  •  Autonomia i iniciativa personal
  •  Comunicació lingüística i audiovisual
  •  Coneixement i interacció amb el món físic
  •  Matemàtica
  •  Social i ciutadana
  •  Tractament de la informació i competència digital
  •  Depèn de l’activitat en que s'utilitza

Àrees

  •  Coneixement del medi
  •  Educació artística
  •  Educació física
  •  Educació per a la ciutadania
  •  Llengua castellana i literatura
  •  Llengua catalana i literatura
  •  Llengua estrangera
  •  Matemàtiques
AFINA

elements i itineraris Tweet

El nombre de propostes que segueixen els criteris de selecció és massa gran per ser representat visualment.

elements [634]

No hi ha elements que corresponguin als criteris de selecció.
Com actuen les forces?

Com actuen les forces?

MEDI [2]

EP.CS [2]

Experimentació Material manipulable

Em fa mal la panxa!

Em fa mal la panxa!

MEDI [4]

EP.CI [4]

Eines TIC Experimentació Imatge, so i vídeo Treball en context

A casa estem tots malalts!

A casa estem tots malalts!

MEDI [5]

EP.CM [5]

Gestió d'informació Raonament i argumentació Representacions i models Treball en context

Algunes propietats saludables del quefir

Algunes propietats saludables del quefir

MEDI [3] BG [1]

EP.CS [3] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca

De què està format un grànul de quefir?

De què està format un grànul de quefir?

MEDI [4] BG [1]

EP.CS [4] ESO.1 [1]

Experimentació

El quefir, el fan éssers vius? 3. Es relacionen?

El quefir, el fan éssers vius? 3. Es relacionen?

MEDI [4] BG [1]

EP.CS [4] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius? 2. Es reprodueixen?

El quefir, el fan éssers vius? 2. Es reprodueixen?

MEDI [4] BG [1]

EP.CS [4] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

El quefir, el fan éssers vius? 1. Es nodreixen?

El quefir, el fan éssers vius? 1. Es nodreixen?

MEDI [4] BG [1]

EP.CS [4] ESO.1 [1]

Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Si l’aigua no té color, per què la neu és blanca?

Si l’aigua no té color, per què la neu és blanca?

MEDI [4]

EP.CM [4]

Experimentació Indagació i recerca Material manipulable Raonament i argumentació

Plants

Plants

MEDI [1] ANG [3]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE

A tots el planetes hi ha primavera?

A tots el planetes hi ha primavera?

MEDI [2]

EP.CM [2]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

On és la sargantana? Diàleg entre escultures

On és la sargantana? Diàleg entre escultures

MEDI [1] CAT [1]

EP.CS [2]

Comunicació oral Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Ous de tortuga a la platja del Far?

Ous de tortuga a la platja del Far?

MEDI [4]

EP.CI [4]

Fonts primàries Indagació i recerca Raonament i argumentació Sortides i treball de camp Treball en context

Construïm un robot

Construïm un robot

MEDI [3]

EP.CS [3]

Maquetes i construccions Material manipulable

Travelling

Travelling

ANG [8]

EP.CS [3] ESO.1 [5]

Comunicació escrita Comunicació oral

Festivals

Festivals

ANG [7]

EP.CS [3] ESO.1 [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

Hobbies and Entertainment

Hobbies and Entertainment

ANG [7]

EP.CS [3] ESO.1 [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

Sports

Sports

ANG [7]

EP.CS [3] ESO.1 [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

My Body

My Body

ANG [7]

EP.CS [3] ESO.1 [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

Food and Health

Food and Health

ANG [7]

EP.CS [3] ESO.1 [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo

People

People

ANG [8]

EP.CS [3] ESO.1 [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

A World of Countries

A World of Countries

ANG [8]

EP.CS [3] ESO.1 [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

Animals and the Environment

Animals and the Environment

MEDI [1] ANG [7]

EP.CS [4] ESO.1 [4]

Comunicació escrita Comunicació oral Gestió d'informació

My Town

My Town

MEDI [1] ANG [8]

EP.CS [4] ESO.1 [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

The Internet

The Internet

ANG [7] TEC [1]

EP.CS [3] ESO.1 [4] ESO.2 [1]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

<<<45678910111213>>>

Pàgina 9 de 26

itineraris [17]

No hi ha itineraris que corresponguin als criteris de selecció.
Actua! Teatre escolar

Actua! Teatre escolar

GREC [2] ARTS [1] CAT [10]

BTX.1 [1] BTX.2 [1] MM [1] EP.CS [3] ESO.1 [3] ESO.2 [3] ESO.4 [1]

Comunicació oral Literatura

Express ART us!

Express ART us!

ANG [3] ART [3]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2]

AICLE/CLIL/EMILE

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

Inquiry Based Science and English Projects and Workshop

MEDI [3] ANG [1]

EP.CS [4]

AICLE/CLIL/EMILE Comunicació escrita Comunicació oral Experimentació Indagació i recerca

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

Remenar, pensar i fer amb la mistery box

MEDI [6] TEC [2]

EP.CI [2] EP.CM [2] EP.CS [2] ESO.1 [1] ESO.3 [1]

Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

Iniciació a les tipologies textuals a l'educació infantil i primària

COM [1] CAT [2]

EI.3-6 [1] EP.CI [2]

Comunicació escrita

Bridging the Gap

Bridging the Gap

ANG [8]

EP.CS [3] ESO.1 [5]

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Exercitació lingüística

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

JAUME PLENSA, LES LLETRES I L’ART Aproximació a l’art contemporani a partir d'un cartell

ART [1]

EP.CS [1]

Comunicació oral Eines TIC Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

SOMNIEM?

SOMNIEM?

Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

Història de la literatura cantada: Paco Ibáñez

LCAST [1] CAS [2]

MM [1] EP.CS [1] ESO.4 [1]

Gestió d'informació Imatge, so i vídeo Literatura

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

Com hem de tenir cura dels llodrigons?

MEDI [1]

EP.CI [1]

Experimentació Indagació i recerca Maquetes i construccions Raonament i argumentació Representacions i models

12

Pàgina 1/dr-8331-8343-8336-8334-8341-8330-8340-8345-8397-8333-8348-8342-8346 de 2
Avís legal | © Generalitat de Catalunya