fitxa de l'element
Comunicació oral Gestió d'informació Imatge, so i vídeo
Resum
Des de la tipologia dels textos argumentatius, es proposa elaborar un debat a l'aula de manera estructurada i organitzada, on cada alumne hi té un paper concretat. El tema s'escull segons interessos de l'alumnat en temes actuals i socials. Des de la cerca d'informació, la tria, els arguments, la textualitat verbal i no verbal, s'efectuen debats a l'aula... S'assignen rols diferents entre l'alumnat: els moderadors de taula i del públic, els membres de la taula del debat, el públic i un/a observador que seguirà els processos efectuats. Tot el debat serà enregistrat per poder avaluar-ne el procés per tota la classe i aportar propostes de millora per a posteriors debats.
Eixos de capacitats / Competències
+ BatxilleratComunicativa
+ Educació Secundària ObligatòriaAprendre a aprendre
+ Educació Secundària ObligatòriaArtística i cultural
+ Educació Secundària ObligatòriaAutonomia i iniciativa personal
+ Educació Secundària ObligatòriaComunicació lingüística i audiovisual
+ Educació Secundària ObligatòriaConeixement i interacció amb el món físic
+ Educació Secundària ObligatòriaMatemàtica
+ Educació Secundària ObligatòriaTractament de la informació i competència digital
Àrees / Matèries
Materials de l'element
Documents per a l'alumnat