fitxa de l'itinerari
Experimentació Indagació i recerca Raonament i argumentació
Resum
Es tracta d’un itinerari format per 5 elements on es treballa el model d’ésser viu, analitzant les característiques necessàries per poder afirmar-ho. La primera activitat presenta un context a partir del qual l’alumnat es pregunta sobre si en els grànuls de quefir és possible que hi hagi éssers vius o no. A partir d’aquí es plantegen tres activitats per demostrar que els grànuls de quefir fan modificacions en el medi, reaccionen davant de les modificacions d’aquest i es reprodueixen. Les dues activitats següents, són opcionals, ja que impliquen un aprofundiment major en el treball experimental
Eixos de capacitats / Competències
+ Educació PrimàriaComunicació lingüística i audiovisual
+ Educació PrimàriaConeixement i interacció amb el món físic
+ Educació Secundària ObligatòriaAprendre a aprendre
+ Educació Secundària ObligatòriaConeixement i interacció amb el món físic
Àrees / Matèries
Materials de l'itinerari
Documents per al professorat
Documents per a l'alumnat
Elements de l'itinerari