fitxa de l'itinerari
Animacions i simulacions Eines TIC Gestió d'informació Raonament i argumentació Representacions i models
Resum
Es treballa la funció de nutrició partint del que es necessita per créixer, reparar, viure... Es treballen els nivells d’organització d’un ésser viu, els aliments i la dieta, la nutrició, l’anatomia i fisiologia de l’aparell digestiu, circulatori, respiratori i l’excretor. De tots els aparells es proposa treballar també malalties i trastorns. Es proposen pràctiques per a fer al laboratori. S’utilitzen recursos TIC diversos. Es treballa a partir de preguntes que els alumnes han de resoldre treballant amb els altres i utilitzant els recursos i TIC i altres que se’ls posa a l’abast
Eixos de capacitats / Competències
+ Educació Secundària ObligatòriaAprendre a aprendre
+ Educació Secundària ObligatòriaArtística i cultural
+ Educació Secundària ObligatòriaAutonomia i iniciativa personal
+ Educació Secundària ObligatòriaComunicació lingüística i audiovisual
+ Educació Secundària ObligatòriaConeixement i interacció amb el món físic
+ Educació Secundària ObligatòriaMatemàtica
+ Educació Secundària ObligatòriaTractament de la informació i competència digital
Àrees / Matèries
Materials de l'itinerari
Elements de l'itinerari