fitxa de l'itinerari
Comunicació oral Maquetes i construccions Material manipulable Raonament i argumentació Taules i gràfics
Resum
A partir d’analitzar algunes de les màquines que utilitzem a l’escola i a casa es treballa el model de sistema físic i a partir dels coneixements adquirits sobre elles es pretén que els infants construeixin una màquina per la classe per comprovar que ens facilita l’organització, ens permet economitzar temps i esforç a l’hora de fer les feines o/i càrrecs.
Eixos de capacitats / Competències
+ Educació PrimàriaAprendre a aprendre
+ Educació PrimàriaArtística i cultural
+ Educació PrimàriaAutonomia i iniciativa personal
+ Educació PrimàriaComunicació lingüística i audiovisual
+ Educació PrimàriaConeixement i interacció amb el món físic
+ Educació PrimàriaMatemàtica
+ Educació PrimàriaSocial i ciutadana
+ Educació PrimàriaTractament de la informació i competència digital
Àrees / Matèries
Materials de l'itinerari
Elements de l'itinerari