fitxa de l'element

La dinàmica interna de la Terra

Crèdits

Miquel Badia
Autoria
Miquel Badia
Silvia Lope
Catalogació

Data

8 d'abril de 2014

BG [2]

ESO.4 [2]

Animacions i simulacions Eines TIC Gestió d'informació Indagació i recerca Raonament i argumentació

Resum

Els materials proposen un treball que planteja, com a punt de partida, fer-se preguntes i trobar resposta a problemes relacionats amb els fenòmens associats a la dinàmica interna de la Terra.
La proposta consta de tres seqüències d’activitats pensades per treballar i construir els conceptes, models i teories relacionades amb la dinàmica interna de la Terra, des de la perspectiva d’un ensenyament dirigit al desenvolupament de la competència científica.
Cada seqüència parteix d’un context o situació que permet identificar preguntes o problemes sobre la dinàmica interna terrestre i obtenir conclusions basades en proves. També planteja una tasca final que doni resposta a les preguntes inicials i que faci significatius els aprenentatges.

Eixos de capacitats / Competències

Àrees / Matèries

Llicència d'ús

Llicència de Creative Commons Avis Legal
1611