fitxa de l'itinerari
Comunicació oral Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context
Resum
Des de P3 a 6è, es dedica un espai setmanal a l'exposició d'un conte o d'una notícia. Es crea un clima i una distribució de l'espai acurada, ja sigui en el cas de P3, on el mestre fa l'exposició, com en els altres cursos, on l'infant és protagonista de l'exposició. Es crea una distribució de l'aula que afavoreixi un clima de conversa i d'atenció vers l'infant narrador. Després de cada exposició es crea un espai de conversa, de preguntes i comentaris. Tots els cursos recullen aquesta activitat, ja sigui en representació plàstica, fotografia, dibuix, fitxa, escrit, quadre resum o síntesi.
Eixos de capacitats / Competències
+ Educació Infantil Conviure i habitar el món
+ Educació Infantil Descobrir i tenir iniciativa
+ Educació Infantil Pensar i comunicar
+ Educació Infantil Ser i actuar amb més autonomia
+ Educació PrimàriaAprendre a aprendre
+ Educació PrimàriaArtística i cultural
+ Educació PrimàriaAutonomia i iniciativa personal
+ Educació PrimàriaComunicació lingüística i audiovisual
+ Educació PrimàriaConeixement i interacció amb el món físic
+ Educació PrimàriaSocial i ciutadana
+ Educació PrimàriaTractament de la informació i competència digital
Àrees / Matèries
+ Educació Infantil (Segon cicle)Comunicació i llenguatges
+ Educació Infantil (Segon cicle)Descoberta d'un mateix i dels altres
+ Educació Infantil (Segon cicle)Descoberta de l'entorn
+ Educació PrimàriaConeixement del medi
+ Educació PrimàriaEducació artística
+ Educació PrimàriaEducació física
+ Educació PrimàriaEducació per a la ciutadania
+ Educació PrimàriaLlengua catalana i literatura
+ Educació PrimàriaMatemàtiques
Materials de l'itinerari
Elements de l'itinerari