fitxa de l'element
 (3).jpg)
Crèdits

Data
11 d'octubre de 2013Eines TIC Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Sortides i treball de camp Taules i gràfics
Resum
La proposta aplicada es desenvolupa en la fase d’exploració de les idees prèvies i de la introducció de nous coneixements donada la importància que tenen aquestes fases a l’hora d’estimular : l’observació, l’escolta atenta, la recollida d’apunts i la capacitat memorística dels alumnes.
El contingut i l’estructura d’aquest treball, a diferència del treball més individual i enciclopèdic, porta implícit la creació d’espais d’interrelació que afavoreixen l’aprenentatge col•lectiu dels alumnes, la participació de les famílies i el veïnatge, des d’una perspectiva educacional i cultural que els dóna punts de referència històrica del territori on vivim.
Eixos de capacitats / Competències
+ Educació PrimàriaAprendre a aprendre
+ Educació PrimàriaArtística i cultural
+ Educació PrimàriaAutonomia i iniciativa personal
+ Educació PrimàriaComunicació lingüística i audiovisual
+ Educació PrimàriaConeixement i interacció amb el món físic
+ Educació PrimàriaMatemàtica
+ Educació PrimàriaSocial i ciutadana
+ Educació PrimàriaTractament de la informació i competència digital
Àrees / Matèries
Materials de l'element
Documents per al professorat
Documents per a l'alumnat