fitxa de l'itinerari
Experimentació Material manipulable Raonament i argumentació Taules i gràfics
Resum
L’aigua és un element molt present en els nostres infants, cada dia ens rentem les mans, bevem
aigua, ens banyem… per això, quan vam fer una pluja d’idees del que en sabien, van sortir moltes idees
Després d’aquesta pluja d’idees inicial, vam veure que en algunes preguntes hi havia respostes diferents o contradictòries i vam decidir fer experiments per saber tot allò que no teníem clar. El que volíem saber era: Com és l’aigua? Fa olor? Quin gust té? Quin color té? Fa soroll? Què passa quan la toquem? Quina forma té? La podem agafar? Com?
Eixos de capacitats / Competències
+ Educació Infantil Conviure i habitar el món
+ Educació Infantil Descobrir i tenir iniciativa
+ Educació Infantil Integra tots els eixos de capacitats
+ Educació Infantil Pensar i comunicar
+ Educació Infantil Ser i actuar amb més autonomia
Àrees / Matèries
Materials de l'itinerari
Elements de l'itinerari