fitxa de l'element
Experimentació Material manipulable Projectes de centre
Resum
A partir de la visita d’un ciclista dins del nostre projecte sobre “la bicicleta”, sentim curiositat per saber quant són 400 metres (que és una marca que va el ciclista va fer de petitó en una prova). Però què és un metre? Com podem mesurar-ho? Com es mesuren les coses grans i les mitjanes i les petites?
Mitjançant una petita investigació, aprenem a fer estimacions, mesures, quines són les unitats de mesura adients per cada distància o longitud, com s’expressen les mesures, etc. Avancem amb tots aquest aprenentatges mesurant-nos, mesurant coses del nostre entorn, amb l’ajuda d’un hodòmetre recorrent els 400 metres en bicicleta i un quilòmetre caminant.
Eixos de capacitats / Competències
+ Educació PrimàriaAprendre a aprendre
+ Educació PrimàriaAutonomia i iniciativa personal
+ Educació PrimàriaComunicació lingüística i audiovisual
+ Educació PrimàriaConeixement i interacció amb el món físic
+ Educació PrimàriaMatemàtica
Àrees / Matèries