fitxa de l'element
Eines TIC Experimentació Raonament i argumentació Resolució de problemes
Resum
La robòtica a l’escola ens permet fer-nos preguntes en situacions reals i la física és la realitat. Mitjançant el moviment programat amb Scratch volem explicar la velocitat i la potència creant robots segons les nostres necessitats i interessos.
El treball cooperatiu facilita l’ intercanvi de coneixements i d’estratègies d’alumnat barrejat de quart, cinquè i sisè de primària.
Hem integrat coneixements de ciències i tecnologia, treballant conceptes físic a partir del funcionament dels nostres robots.
Aquest treball s’ha presentat al XII Congrés de ciències. Els Infants Protagonistes de la Ciència. CRP Garraf
Eixos de capacitats / Competències
+ Educació PrimàriaAprendre a aprendre
+ Educació PrimàriaArtística i cultural
+ Educació PrimàriaAutonomia i iniciativa personal
+ Educació PrimàriaComunicació lingüística i audiovisual
+ Educació PrimàriaConeixement i interacció amb el món físic
+ Educació PrimàriaTractament de la informació i competència digital
Àrees / Matèries
Materials de l'element
Documents per al professorat