fitxa de l'element
Exercitació lingüística Raonament i argumentació
Resum
Quina és la millor manera d'aprendre gramàtica a classe? Com podem involucrar i motivar els nostres alumnes en l'aprenentatge de continguts gramaticals? Podem anar més enllà dels manuals? Aquesta proposta didàctica vincula una tasca d'escriptura real (un text autobiogràfic) amb un contingut gramatical (el complement del nom), el qual ajudarà els alumnes a modalitzar i aportar més significat als seus textos. Amb aquesta proposta es pretén entendre el funcionament del nostre sistema lingüístic, potenciar la reflexió metalingüística i escriure textos millors, aconseguint que els nostres alumnes entenguin la utilitat d'aprendre gramàtica i estiguin involucrats en la tasca.
Eixos de capacitats / Competències
+ Educació PrimàriaComunicació lingüística i audiovisual
+ Educació Secundària ObligatòriaComunicació lingüística i audiovisual
Àrees / Matèries
Materials de l'element
Documents per al professorat
Documents per a l'alumnat