fitxa de l'element
Experimentació Imatge, so i vídeo Indagació i recerca Maquetes i construccions Resolució de problemes
Resum
Cantar a l’uníson, a cànon o a veus, tocar un instrument, ballar, marcar la pulsació o el ritme d’una audició... Són activitats habituals que es realitzen a les aules de música dels nostres centres. Però i si plantegem als alumnes que per un dia no siguin ells els qui cantin, ballin, toquin, escoltin…? I si els proposem que ensenyin/programin un robot per a fer aquestes tasques?
L'activitat pretén introduir el llenguatge de programació i la robòtica en projectes STEAM on la música tingui un paper protagonista. Proposem als alumnes que facin sonar i ballar els robots. Per aconseguir-ho hauran de transmetre els seus coneixements o intencions musicals a través d’ordres degudament pensades i seqüenciades.
Eixos de capacitats / Competències
+ Educació PrimàriaArtística i cultural
+ Educació PrimàriaMatemàtica
+ Educació PrimàriaTractament de la informació i competència digital
Àrees / Matèries