fitxa de l'element

Crèdits

Data
2 d'abril de 2019Gestió d'informació Indagació i recerca Treball en context
Resum
La següent seqüència didàctica pretén fomentar l’esperit crític dels infants. Els incita a fer-se preguntes i a imaginar el futur, tenint en compte el passat i entenent el present. Així doncs, es parteix de la pregunta següent: els llibres tenen futur? A partir d’aquí es poden treballar molts continguts diferents sobre la història, el procés de producció dels llibres, qüestions econòmiques, desigualtats socials, etc. Es tracta d’adaptar la seqüència al nivell on es trobi l’alumnat i al temps del qual disposem. En aquest cas en concret, es pretenia normalitzar i fomentar el fet de qüestionar-nos el món a partir de quelcom quotidià i proper.
Eixos de capacitats / Competències
+ Educació PrimàriaAprendre a aprendre
+ Educació PrimàriaConeixement i interacció amb el món físic
+ Educació PrimàriaSocial i ciutadana
Àrees / Matèries
Materials de l'element
Documents per al professorat
Documents per a l'alumnat