Inventem un nou esport

EF [2]

EP.CS [2]

Experimentació Indagació i recerca Jocs

Aquest projecte pretén desenvolupar no només les habilitats motrius i interpersonals dels alumnes a través dels esports, sinó que també els ajuda a comprendre la teoria que hi ha darrera dels esports. L’alumnat haurà de fer una planificació a partir de diferents elements inherents als esports: l’espai, la durada, aspectes relacionats amb la participació, el material, les normes, etc. I, posteriorment, arribar a crear un nou esport, fins arribar a poder practicar-lo i fer-lo viable.
L’alumnat haurà d’ajuntar-se en grups reduïts i pensar, de manera cooperativa i arribant a acords, quin nou esport volen inventar. Podran utilitzar la teoria i bagatge que ja saben, però tanmateix hauran de fer servir la seva creativitat.

Heu votat