fitxa de l'element

L'Atzar de Joan Brossa

Crèdits

Anna Ausina
Autoria
Anna Ausina
Enric Castellà
Catalogació

Data

1 de febrer de 2024

MAT [1] VISUA [1]

ESO.1 [2]

Raonament i argumentació Resolució de problemes

Resum

Aquesta seqüència didàctica pretén la reflexió matemàtica i que l’alumnat generi preguntes investigables matemàticament entorn l’obra artística de Joan Brossa, dissenyant els seus propis experiments, fent un estudi de probabilitats i argumentat la matemàtica que hi ha darrera de l’obra de Brossa.

La poesia de Brossa serà l’excusa per identificar les matemàtiques que hi ha al darrere dels daus, cartes , monedes i realitzar un probabilístic de les situacions proposades,treballant la probabilitat de manera experimental, tenint com a la llei dels grans nombres i posteriorment fer la demostració teòrica dels resultats obtinguts.

Eixos de capacitats / Competències

Àrees / Matèries

Llicència d'ús

Llicència de Creative Commons Avis Legal
Heu votat
316

Materials de l'element

Documents per a l'alumnat