fitxa de l'element
Eines TIC Indagació i recerca Representacions i models
Resum
A partir de la observació dels ingredients d’una amanida (fulles, flors, tiges, brots, arrels i fruits) es pretén estudiar els òrgans d’una planta, atenent tant a aspectes morfològics com estructurals i fisiològics i també ecològics. Es fa èmfasi en el procés d’observació més enllà d’una simple descripció morfològica: relació estructura-funció, cicle biològic de la planta i observació microscòpica i macroscòpica. El fil conductor de tota al seqüència és el model de planta amb flor com a ésser viu.
Eixos de capacitats / Competències
+ Educació Secundària ObligatòriaAprendre a aprendre
+ Educació Secundària ObligatòriaArtística i cultural
+ Educació Secundària ObligatòriaAutonomia i iniciativa personal
+ Educació Secundària ObligatòriaConeixement i interacció amb el món físic
+ Educació Secundària ObligatòriaTractament de la informació i competència digital
Àrees / Matèries
Materials de l'element
Documents per al professorat
Documents per a l'alumnat