fitxa de l'element
Crèdits

Data
6 de maig de 2020Fonts primàries Indagació i recerca Representacions i models
Resum
Es tracta d’una proposta de dinàmica d’aula per afavorir l’aprenentatge del dibuix naturalista del nostre alumnat, donada la importància que aquell té com a vehicle per a l’observació i descripció d’organismes, d’estructures, etc... A més a més s’emfasitzarà en els criteris d’avaluació d’un “bon dibuix” naturalista
Eixos de capacitats / Competències
+ Educació Secundària ObligatòriaAprendre a aprendre
+ Educació Secundària ObligatòriaArtística i cultural
+ Educació Secundària ObligatòriaAutonomia i iniciativa personal
+ Educació Secundària ObligatòriaConeixement i interacció amb el món físic
Àrees / Matèries
+ Educació Secundària ObligatòriaCiències de la naturalesa
+ Educació Secundària ObligatòriaCiències socials
+ Educació Secundària ObligatòriaEducació física
+ Educació Secundària ObligatòriaEducació per a la ciutadania
+ Educació Secundària ObligatòriaEducació visual i plàstica
+ Educació Secundària ObligatòriaLlengua castellana i literatura
+ Educació Secundària ObligatòriaLlengua catalana i literatura
+ Educació Secundària ObligatòriaLlengua estrangera
+ Educació Secundària ObligatòriaMatemàtiques
+ Educació Secundària ObligatòriaMúsica
Materials de l'element
Documents per al professorat
Documents per a l'alumnat