fitxa de l'element
Crèdits
Data
25 de febrer de 2011Comunicació escrita Comunicació oral Eines TIC Fonts primàries Indagació i recerca Representacions i models Sortides i treball de camp
Resum
Es tracta d’una activitat completa que treballa el tema de l’atmosfera des de diferents punts de vista. Es combina la vesant més científica amb altres fenòmens o aspectes més propers a ells o més coneguts, com ara el fum del volcà Eyjafjallajökull o la contaminació que produeixen les seves pròpies motos. Es pretén que l’alumnat reflexioni sobre els seus hàbits, sobretot envers al mitjà de transports, i prengui consciència de la importància d’agafar el transport públic, la bicicleta o de caminar per anar d’un lloc a l’altre.
Eixos de capacitats / Competències
+ Educació Secundària ObligatòriaAprendre a aprendre
+ Educació Secundària ObligatòriaAutonomia i iniciativa personal
+ Educació Secundària ObligatòriaComunicació lingüística i audiovisual
+ Educació Secundària ObligatòriaConeixement i interacció amb el món físic
+ Educació Secundària ObligatòriaMatemàtica
+ Educació Secundària ObligatòriaSocial i ciutadana
+ Educació Secundària ObligatòriaTractament de la informació i competència digital
Àrees / Matèries
+ Educació Secundària ObligatòriaCiències de la naturalesa
+ Educació Secundària ObligatòriaCiències socials
+ Educació Secundària ObligatòriaEducació per a la ciutadania
+ Educació Secundària ObligatòriaLlengua castellana i literatura
+ Educació Secundària ObligatòriaLlengua catalana i literatura
+ Educació Secundària ObligatòriaLlengua estrangera
+ Educació Secundària ObligatòriaMatemàtiques