fitxa de l'element
Comunicació escrita Comunicació oral Fonts primàries Indagació i recerca
Resum
A partir de la redacció d’una recepta de cuina casolana i/o de la lectura d’una altra recepta que hem inclòs en el guió es reflexiona sobre la necessitat de l’ús d’instruments de mesura per reproduir un experiment. S’introdueix els tipus de balances i la lectura de la proveta. S’acaba amb la idea de mesura directa i indirecta i la necessitat de fer càlculs correctament i de valorar el caràcter aproximat de les mesures.
Eixos de capacitats / Competències
+ Educació Secundària ObligatòriaAprendre a aprendre
+ Educació Secundària ObligatòriaAutonomia i iniciativa personal
+ Educació Secundària ObligatòriaComunicació lingüística i audiovisual
+ Educació Secundària ObligatòriaConeixement i interacció amb el món físic
+ Educació Secundària ObligatòriaMatemàtica
+ Educació Secundària ObligatòriaSocial i ciutadana
+ Educació Secundària ObligatòriaTractament de la informació i competència digital
Àrees / Matèries
+ Educació Secundària ObligatòriaCiències de la naturalesa
+ Educació Secundària ObligatòriaCiències socials
+ Educació Secundària ObligatòriaEducació per a la ciutadania
+ Educació Secundària ObligatòriaLlengua castellana i literatura
+ Educació Secundària ObligatòriaLlengua catalana i literatura
+ Educació Secundària ObligatòriaLlengua estrangera
+ Educació Secundària ObligatòriaMatemàtiques
+ Educació Secundària ObligatòriaTecnologia
Materials de l'element
Documents per al professorat
Documents per a l'alumnat