fitxa de l'itinerari
Resum
La mesura ens permet connectar amb altres parts de les matemàtiques, com les operacions, els nombres fraccionaris i els decimals, la geometria o la noció de funció. I també amb altres àrees com les Ciències Socials, les Ciències Naturals, la Tecnologia o l’Educació Física. Demanar que l’alumnat creï les seves tècniques de mesura ens permet entrar en el terreny de les estratègies per a determinar una mesura: comptar, estimar, usar instruments o fórmules.
Eixos de capacitats / Competències
+ Educació Secundària ObligatòriaAprendre a aprendre
+ Educació Secundària ObligatòriaArtística i cultural
+ Educació Secundària ObligatòriaAutonomia i iniciativa personal
+ Educació Secundària ObligatòriaComunicació lingüística i audiovisual
+ Educació Secundària ObligatòriaConeixement i interacció amb el món físic
+ Educació Secundària ObligatòriaMatemàtica
+ Educació Secundària ObligatòriaTractament de la informació i competència digital
Àrees / Matèries
+ Educació Secundària ObligatòriaCiències de la naturalesa
+ Educació Secundària ObligatòriaCiències socials
+ Educació Secundària ObligatòriaEducació física
+ Educació Secundària ObligatòriaEducació per a la ciutadania
+ Educació Secundària ObligatòriaMatemàtiques
+ Educació Secundària ObligatòriaTecnologia
Materials de l'itinerari
Elements de l'itinerari