fitxa de l'element
Comunicació oral Experimentació Gestió d'informació Material manipulable Raonament i argumentació
Resum
A partir d’un fòssil aportat per un alumne, la resta del grup se sent interessat per saber si és un animal o una pedra. Iniciem el procés d’aprofundiment en el món dels fòssils revisant primer què sabem. Posteriorment, ens hem fet preguntes i hem decidit recopilar informació per respondre-les. Cadascun dels infants ha hagut d’exposar les solucions que havia trobat i paral•lelament hem anat observant, manipulant, comparant, representant, per anar afegint nous coneixements i confirmant o rebutjant els que havíem plantejat en un principi.
Hem arribat a saber que els fòssils són proves del passat i ens ajuden a saber com eren els animals i les plantes fa milions d’anys.
Eixos de capacitats / Competències
+ Educació Infantil Conviure i habitar el món
+ Educació Infantil Descobrir i tenir iniciativa
+ Educació Infantil Pensar i comunicar
Àrees / Matèries
Materials de l'element
Documents per al professorat
Documents per a l'alumnat